Top tippek a gyönyörű napnyugták megörökítéséhez.

Top tippek a gyönyörű napnyugták megörökítéséhez.

Egy napkelte vagy napnyugta varázslatos fényeket biztosít a drámai hangulatú fényképekhez. Tippjeinkkel a körülményekhez igazodva állíthatja be az expozíciót, hogy elkerülje a tükröződéseket, és drámai hangulatú fényképeket készíthessen.

Bevezetés a tengerparti fényképezés rejtelmeibe

Bevezetés a tengerparti fényképezés rejtelmeibe

A gyorsan mozgó hullámok megörökítésétől kezdve a víz selymes mozgásáig a tenger nagyszerű témája a drámai érzések kifejezésének. Fedezze fel a tenger fotózásának különböző módjait!

A „kék óra” megértése

A „kék óra” megértése

A kék órát tartják az egyik legjobb pillanatnak, amelyet kint tölthet, és amelyet fényképezőgépével megörökíthet. Mivel a nap a horizont alatt van, az ég gazdagon telített kék színt kap, de a színpaletta a narancs árnyalataitól kezdve a különböző kékeken és vörösökön át egészen az aranysárgáig változhat. Olvasson tovább, és tudja meg, hogy a lágy megvilágítás hogyan segíthet előhívni fényképei részletgazdagságát!

Szakértői tipp: A megbízható NIKKOR objektívem

Szakértői tipp: A megbízható NIKKOR objektívem

Tudja meg, hogy Vincent Versace professzionális fényképész miért nem indul el soha az AF-S NIKKOR 28–300mm f/3.5-5.6G ED VR objektív nélkül. A nagy látószögtől a telefotóig ez a sokoldalú objektív a legjobb útitárs.

A Nikon-fényképezőgép beépített Wi-Fi-kapcsolódási lehetőségének használata

A Nikon-fényképezőgép beépített Wi-Fi-kapcsolódási lehetőségének használata

Olvassa el ezt a lépésekre bontott útmutatót, és kezdje el megosztani a képeit! Sem vezetékre, sem külön kiegészítőre nincs szükség – elég hozzá a fényképezőgép, az alkalmazásunk és egy okoseszköz.

Egy profi tippjei a legjobb gyerekportrékhoz

Egy profi tippjei a legjobb gyerekportrékhoz

Ismerje meg, hogyan rögzíthet olyan hangulatokat, pillanatokat és kifejezéseket, amelyekből emlékezetes gyerekfényképek születnek. Tamara Lackey portréfotós megosztja a titkait arról, hogyan lehet élettel teli, szép fényképeket készíteni gyerekekről, és az objektívek előtt rögzíteni a személyiséget.

Hogyan készíthet jobb portréfelvételeket?

Hogyan készíthet jobb portréfelvételeket?

Lépjen a portréfotózás következő szintjére Gary Small szakértői tanácsainak segítségével! Megtudhatja, hogyan állítson össze klasszikus és modern portréképeket, hogyan válassza ki a megfelelő hátteret, és hogyan dolgozzon a rendelkezésére álló természetes és mesterséges fénnyel.

Bokeh (elmosódás) kezdők számára

Bokeh (elmosódás) kezdők számára

Fedezze fel az elmosódás művészetének szépségét – a fókuszon kívül eső háttér lágy elmosódása nagy fényerejű objektívvel hozható létre nagy rekesznyílás mellett. Olvassa el a szakértői tanácsokat arra vonatkozóan, hogyan érhet el elmosódást, és hogyan használhatja azt a legjobb hatás elérése érdekében a képein.

5 egyszerű fényképezési kompozíciós irányelv

5 egyszerű fényképezési kompozíciós irányelv

A cikk profi tanácsokat tartalmaz a fényképezési kompozícióra vonatkozóan. Diane Berkenfeld segít felfedezni a harmadolás szabályát. Váljon szakértővé a horizontelhelyezés művészetében. Sajátítsa el a vezetővonalak használatát. Ismerje meg, hogyan állíthat össze nagyszerű portréképeket, tájképeket és közeli felvételeket.

Hogyan fényképezzünk rovarokat és más kisméretű állatokat?

Hogyan fényképezzünk rovarokat és más kisméretű állatokat?

A rovarok és egyéb kisméretű állatok fényképezése remek szórakozás. Csak a hátsó udvarig kell elkalandoznia, és máris a közeli vagy makrófotózás teljesen új világa tárulkozik fel Ön előtt.